Du har noget
der skal laves.
Den klarer jeg - ordentligt
Du vil findes, og det hjælper jeg med. Den der ses, er den der huskes.
text-align: left; font-weight: 300Jeg starter med at kigge på dig. Så får jeg andre til at se dig.
text-align: right; font-weight: 300Projekter
Udvalgte projekter
Fra idé til ny lokal ydelse
Jesper lyttede til mine idéer, kom med værdifulde input og fandt altid gode løsninger, når nye ønsker eller behov opstod undervejs. Det løftede projektet til et højere niveau.
Entreprise bygget på ordentlighed
Hedenvall Entreprise gik til projektet med stor tillid og en klar ambition om at gøre tingene ordentligt. Det, der begyndte med et logo og en hjemmeside, udviklede sig hurtigt til en komplet visuel identitet med tryksager, skiltning og bildekoration.
Jeg har gemt en plads til dig her ;)
jeg hjælper dig med
Ydelser-
Visuel Identitet
Et logo, nogle farver og typografi der hænger sammen. Så enkelt er det.
-
UX Design
De små detaljer som får det hele til at spille. Det er her vitaminerne findes.
-
Web
Skal folk bruge lang tid på at forstå din hjemmeside, så virker den ikke.
-
Kommunikation
Det hjælper ikke at lyde klog, hvis ingen forstår hvad du siger.
-
Print & tryk
Det trykte medie efterlader stadig et indtryk, som pixels ikke kan.
Hos mig får du fuld brugsret og adgang til alle færdige filer. Her skriver vi ikke med småt... livet er for kort til det med småt.
Og jeg slipper dig ikke afsluttet projekt.
Har du spørgsmål eller brug for hjælp ringer du bare!
Vi gør sådan her
.numbers {
font-size: 38px
font-weight: 700;
color: Soft Sand;
}
.point {
shape: circle;
width: 20px;
height: 20px;
background-color: Punch Pink;
}
-
01
Møde
Ingen lange formularer eller mails. Vi mødes og tager en målrettet snak og afstemmer dine behov mod min ekspertise. Giv mig et kald, så aftaler vi et møde.
-
02
Projektaftale
En aftale der er til at forstå. Ingen overraskelser med småt. Én pris og ingen gætterier.
-
03
Så er vi igang
Du læner dig tilbage - jeg holder dig opdateret. Det er her jeg går igang med det jeg gør bedst. Du kan forvente løbende opdateringer.
-
04
Go live
Når du er tilfreds, og ikke før, så går vi live.
-
05
jeg slipper dig ikke
Har du brug for hjælp efter projekt er afsluttet, så ring.
Derfor vælger folk JM?
Måden jeg arbejder på er simpel - Ordentligt og gennemsigtigt.
Forstået på den måde, at her er der højt til loftet med fødderne plantet solidt på jorden. Der bliver ikke skrevet med småt, eller holdt filer tilbage.
Du betaler mig for at design noget for dig, og så skal du have fuld brugsret til de leverede filer.
Jeg tror på, at tillid og respekt er vigtigere end at tjene 10% mere, eller fange folk i mærkelige kontrakter. Når projektet er afsluttet har du både tryghed og frihed til at bruge de leverede filer lige så meget som duh ar behov for.